به وبلاگ ما خوش آمدید - لطفا صفحه را تا پایان مشاهده کنید
حاجی‌بابایی اعلام کرد مشکل فارغ‌التحصیلان تربیت معلم حل شد
حاجی‌بابایی اعلام کرد مشکل فارغ‌التحصیلان تربیت معلم حل شد/آزمون جذب مربیان پیش‌دبستانی تا ۲ سال خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از حل مشکل فارغ‌التحصیلان تربیت معلم خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نواخته شدن زنگ "مبارزه با استکبار جهانی" که صبح امروز در مدرسه راهنمایی شاهد حضرت معصومه (س) برگزار شد، درباره مصوبه اخیر مجلس درباره «معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و فارغ‌التحصیلان تربیت معلم»، اظهار داشت: ما برای این مصوبه موافق بودیم؛ اصل این مصوبه کار بسیار عظیم و بزرگی در ارتباط با تعهد دانشجویان دبیری است. وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه، تمام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که متعهد دبیری کردیم و از بهمن‌ ماه، تحصیل را آغاز می‌کنند، به عنوان افرادی که در آموزش و پرورش می‌خواهند، فعالیت کنند، تعهد می‌سپارند. * برگزاری آزمون برای جذب پیش‌دبستانی‌ها حاجی‌بابایی در خصوص وضعیت مربیان پیش‌دبستانی گفت: بر اساس این مصوبه، افرادی که از مربیان پپیش‌دبستانی یا خرید خدمات هستند و شرایط لازم را دارند، در آزمون آموزش و پرورش می‌توانند شرکت کنند. وی به نگاه آموزش و پرورش در قبال پیش‌دبستانی‌ها اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش موظف است برای پیش‌دبستانی نظارت، سیاستگذاری، ارائه مجوز و محتوا داشته باشد. وزیر آموزش و پرورش درباره زمان آزمون بیان کرد: آموزش و پرورش برای استخدام مکلف نشده است بلکه هر وقت آزمونی برگزار کردیم، این افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و براساس نیاز منطقه و مدرک تحصیلی و جنسیت، در اولویت قرار می‌گیرند. وی تأکید کرد: این آزمون طی دو سال، هر زمان که آموزش و پرورش نیاز داشت، برگزار می‌شود. *‌ مشکل فارغ‌التحصیلان تربیت معلم حل شد این مقام مسئول در آموزش و پرورش درباره مشکل فارغ‌التحصیلان سربازی نرفته تربیت معلم، اظهار داشت: مشکل فارغ‌التحصیلان تربیت معلم حل شد؛ از اول گفته بودیم که کار خود را آغاز کنند و هر وقت قانون مصوب شد، روال اداری را انجام می‌دهیم ولی اگر کسی کار را آغاز نکرده است، پیگیری می‌کنیم. ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/8/15 و در ساعت : 15:10 - نویسنده : محسن پناهنده
اعلام امتیاز 26 دانشگاه کشور
نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اعلام شد/ اعلام امتیاز 26 دانشگاه کشور رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری نتایج رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران را در سال 1390 اعلام کرد و گفت: دانشگاه تهران با امتیاز 100 رتبه اول را در رتبه بندی سال 90 بدست آورده است. دکتر جعفر مهراد در گفتگو با خبرنگار مهر‌ افزود: رتبه دوم تا پنجم نیز به ترتیب به دانشگاه صنعتی شریف (19/71)، صنعتی امیرکبیر (94/61)، تربیت مدرس (43/52) و علم و صنعت ایران (36/51) تعلق دارد. در رتبه بندی سال 89 امتیاز این دانشگاه ها از مجموع 100 به ترتیب 17/65، 49/52، 78/44 و 17/40 بود که در رتبه بندی حاضر پیشرفت چشمگیری در امتیازات این دانشگاه ها به چشم می خورد. ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/8/15 و در ساعت : 14:37 - نویسنده : محسن پناهنده
آخرین مطالب نوشته شده
  • تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب
  • پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی، , در 6 رشته کارشناسی ارشد
  • ورود به سامانه دانشجویی
  • افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر
  • Copyright © 2010 by http://tarbiat-moallem.samenblog.com