علام آمادگی برای عقد قرارداد بیمه طلایی معلمان با بیمه ایران
علام آمادگی برای عقد قرارداد بیمه طلایی معلمان با بیمه ایران
بالاخره وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که این وزارتخانه آماده منعقد کردن قراردادی با بیمه ایران به منظور بیمه طلایی معلمان بازنشسته است. حاجی بابایی گفت: با توجه به اینکه معلمان خواهان بیمه ایران هستند اگر این شرکت، بیمه طلایی معلمان را پوشش دهد قرارداد نقره ای خود را با آنها به طلایی تبدیل میکنیم.
براساس برآوردهای صورت گرفته در سال گذشته تنها 600 هزار معلم بازنشسته از بیمه اتیه سازان استفاده کرده اند. این در حالی است که تعداد استفاده کنندگان از بیمه ایران یک میلیون و 40 هزار نفر بوده است و به همین دلیل وزیر آموزش و پرورش برای رفاه حال بازنشستگان، حاضر به همکاری با بیمه ایران شده است.
برچسب ها : تربیت معلم بنت الهدی بوشهر,دانشگاه فرهنگیان بوشهر,تربیت معلم بوشهر,مرکز تربیت معلم بوشهر,هدف رشته های علوم تربیتی,بیمه طلایی
| | | لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | | امتیاز : |
نوشته شده در تاریخ 1391/8/14 و در ساعت : 06:51 - نویسنده : محسن پناهنده