به وبلاگ ما خوش آمدید - لطفا صفحه را تا پایان مشاهده کنید
تأسیس دفتر دانشگاه پژوهی در دانشگاه فرهنگیان
تأسیس دفتر دانشگاه پژوهی در دانشگاه فرهنگیان
تأسیس دفتر دانشگاه پژوهی در دانشگاه فرهنگیان

دکتر محبی نیا، سرپرست دانشگاه فرهنگیان از تأسیس دفتر دانشگاه پژوهی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان، به نقل از سرپرست دانشگاه فرهنگیان، نظر به اهمیت و ضرورت تشکیل  ستادی برای مطالعه فعالیت‏های دانشگاه فرهنگیان، با هدف ارتقای کیفیت، دفتر دانشگاه پژوهی با مأموریت و وظایف زیر راه‏ اندازی می‏شود:

مأموریت دفتر دانشگاه پژوهی،ارائه داده ها و اطلاعات کلیدی و گزارشات تحلیلی درباره فعالیت‏ های مرتبط با اهداف دانشگاه خواهد بود و وظایف آن پیرامون:

1- مطالعه کیفیت برنامه های دانشگاهی

2ـ همکاری و ارائه داده‏ ها و اطلاعات به ارکان دانشگاه برای برنامه‏ ریزی، سیاست‏ گذاری، تصمیم ‏گیری و ارزیابی

3ـ ارائه گزارش سالانه از عملکرد دانشگاه و پردیس‏ های آن

4- دریافت داده ها و اطلاعات تطبیقی از سایر مراکز

5ـ مطالعه درباره مشکلات دانشگاه و ارائه راهبرد برای بهبود آنها

شایان ذکر است دفتر مزبور در شش کمیته، طرح و برنامه‏های درسی،  همکاری‏ های ملی و بین ‏المللی، توسعه منابع انسانی، داده کاوی، برنامه ‏ریزی توسعه دانشگاهی و نظارت و ارزیابی فعالیت می نماید.


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 02:00 - نویسنده : محسن پناهنده
معارفه معاون آموزشی پردیس علامه طباطبایی(ره) بوشهر
معارفه معاون آموزشی پردیس علامه طباطبایی(ره) بوشهر
معارفه معاون آموزشی پردیس علامه طباطبایی(ره) بوشهر

مراسم معارفه دکتر محمد شیخیانی، معاون آموزشی پردیس علامه طباطبایی(ره) بوشهر با حضور فکوری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسؤولان، مدرسان و کارکنان پردیس های علامه طباطبایی(ره) و بنت الهدی صدر برگزار شد.

در این جلسه، زارعی مسؤول پردیس علامه طباطبایی(ره) بوشهر، طی سخنانی ضمن معرفی دکتر شیخیانی تأکید کرد: وفاق و همدلی موجب پیشرفت و موفقیت می شود.

در ادامه، دکتر شیخیانی معاون آموزشی جدید پردیس، از  جمع حاضر درخواست همکاری و همراهی داشت.

در این جلسه، همچنین  از زحمات زارعی، سرپرست  پیشین معاونت آموزشی  این پردیس با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:59 - نویسنده : محسن پناهنده
انتخاب سیستم نرم افزاری جامع تغذیه
انتخاب سیستم نرم افزاری جامع تغذیه، خوابگاه و امور دانشجویی برای مهیا نمودن محیطی مناسب در پردیس ها از ضروریات است.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

انتخاب سیستم نرم افزاری جامع تغذیه، خوابگاه و امور دانشجویی برای مهیا نمودن محیطی مناسب در پردیس ها از ضروریات است.

جلسه نهایی پیرامون موضوع تصمیم گیری انتخاب شرکت طرف قرارداد ارائه خدمات جامع نرم افزاری اتوماسیون تغذیه، خوابگاه و امور دانشجویی، دوشنبه 18/10/91 با حضور معاونان دانشجویی و اداری مالی دانشگاه، مدیران کل حقوقی، امور دانشجویی، بهداشت، سلامت و فناوری و کارشناسان حراست و فناوری دانشگاه تشکیل شد.

در این جلسه، دکتر رنجبرزاده، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن اشاره به ضرورت مدیریت و ساماندهی امور حوزه دانشجویی در پردیس ها پیرامون اهمیت اجرایی شدن سیستم جامع مذکور در مجموعه دانشگاه با هدف بهبود شرایط و مهیا نمودن محیطی مناسب برای تعلیم و تربیت دانشجو معلمان تأکید کرد.

در پایان، ضمن بررسی های فنی و جامع موضوع، نسبت به اخذ تصمیم نهایی و انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات مورد درخواست اقدام شد.



برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:57 - نویسنده : محسن پناهنده
آیت اله صفائی بوشهری دانشگاه فرهنگیان
آیت اله صفائی بوشهری، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر: دانشگاه فرهنگیان، نمایشگاه توانمندی یک جامعه است.
آیت اله صفائی بوشهری، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر:

دانشگاه فرهنگیان، نمایشگاه توانمندی یک جامعه است.

مدرسان و کارکنان پردیس های علامه طباطبایی (ره) و بنت الهدی صدر بوشهر با  آیت اله صفائی بوشهری، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، دیدار نمودند. در این دیدار، زارعی، مسؤول پردیس علامه طباطبایی (ره)، به بیان گزارش کاملی از اهداف، تاریخچه، فلسفه وجودی و جایگاه دانشگاه فرهنگیان پرداخت. وی، با اشاره به بخش هایی از اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، به نقش تربیت محوری این دانشگاه در عرصه ی تعلیم و تربیت و افق های پیشِ رو تأکید کرد.

آیت اله صفائی بوشهری نیز، ضمن بیاتاتی، جایگاه دانشگاه فرهنگیان را ارزشمند خواند و گفت: دانشگاه فرهنگیان، می تواند نمایشگاه توانمندی یک جامعه باشد. وی، افزود: تأکید بر تغییر نگرش و نگاه به افق های بزرگ و بلند، توجه به نیازهای جامعه، پرورش نخبگان، تغییر در ساختار اساسی دانشگاه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، اهمیت پژوهش فعال و مولد علم و پژوهش مسأله محور، از مهمترین مطالبی است که باید در دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، در پایان تصریح کرد: با توجه به جایگاه، اهمیت و نیاز جامعه به دانشگاه فرهنگیان و تربیت افرادی که مربی قشر عظیمی از جامعه خواهند بود، توجه به رفع کمبود های دانشگاه فرهنگیان استان، نکته قابل توجهی است که در این زمینه از هرگونه همکاری نباید غفلت کرد.


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:55 - نویسنده : محسن پناهنده
دوره آموزشی سامانه مروارید در بوشهر
دوره آموزشی سامانه مروارید در بوشهر با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد
با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد

دوره آموزشی سامانه مروارید در بوشهر

روز چهارشنبه 13/10/91 دوره آموزشی مروارید، با حضور رحمانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، شهابی کارشناس سامانه مروارید و  مهندس خانلو با شرکت 36 نفر از کارشناسان پردیس های استان های مناطق 4 و  5(خوزستان، فارس، ایلام، کهگیلویه و بویراجمد و بوشهر) در پردیس بنت الهدی صدر بوشهر برگزار شد.

در این دوره یک روزه که از ساعت 8 صبح آغاز شد، رحمانی، به بیان برنامه ها و چشم انداز دانشگاه در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان در تمامی سطوح پرداخت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با اشاره به جریان پر شتاب و جهانی تولید علم و به روز بودن این روند، حرکت در راستای توسعه علمی، آموزشی و کسب مهارت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف کاری دانشگاه فرهنگیان را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: همه کارکنان دانشگاه اعم از اداری و آموزشی باید با افزایش توان علمی خود در جهت تأمین انتظارات سازمانی و رسیدن به قله مطلوب دانشگاه فرهنگیان مؤثر باشند.

در ادامه، مهندس خانلو به تشریح عملکرد سامانه آموزشی  مروارید و پاسخ به پرسش های همکاران پرداخت.

منبع :سایت فرهنگیان


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:53 - نویسنده : محسن پناهنده
حمایت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان از پردیس های استانی
رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد حمایت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان از پردیس های استانی را خواستار شد
رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد

حمایت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان از پردیس های استانی را خواستار شد

رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، در جلسه هم اندیشی مدرسان و کارکنان پردیس های استانی که با حضور دکتر نجفی، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان برگزارشد، گزارشی از سابقه درخشان مراکز تربیت معلم استان یزد ارائه نمود، رحیمی نژاد، خواستار حمایت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان از پردیس های استان شد.


ادامه مطلب
برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:49 - نویسنده : محسن پناهنده
هدف، رسالت و مسؤولیت دانشگاه فرهنگیان
دکتر محبی نیا در دیدار با پرفسور قوامی، استاد دانشگاه ریودوژانیرو: منهج، هدف، رسالت و مسؤولیت دانشگاه فرهنگیان با استفاده از آموزه های قرآن و عترت؛ معطوف به تربیت انسان ها، به ویژه امر مقدس تربیت معلم است.
دکتر محبی نیا در دیدار با پرفسور قوامی، استاد دانشگاه ریودوژانیرو:

منهج، هدف، رسالت و مسؤولیت دانشگاه فرهنگیان با استفاده از آموزه های قرآن و عترت؛ معطوف به تربیت انسان ها، به ویژه امر مقدس تربیت معلم است.

در راستای گسترش همکاری های علمی، فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های داخل و خارج کشور، دکتر محبی نیا، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، عصر یکشنبه 91/10/24، پروفسور خسرو قوامی از اساتید ایرانی دانشگاه ریودوژانیرو را که به دعوت میرقاسم مؤمنی، رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل به منظور توسعه و انتقال تجارب علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی بین ایران و برزیل به ایران سفر نموده، به حضور پذیرفت.

در این دیدار که دکتر نجفی، مشاور عالی و قائم مقام؛ دکتر خرازی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛ علی پور، مدیر کل حوزه ریاست؛ پاک سرشت، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان و میرقاسم مؤمنی، رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل حضور داشتند، دکتر محبی نیا، ضمن تأکید بر ضرورت گسترش ارتباطات و همکاری های علمی و فرهنگی در سطوح ملی و بین المللی، حفظ هویت مستقل و مناعت طبع هر ملت را در روابط بین الملل لازم برشمرد و با بیان اهمیت خلاقیت، پویایی، پیرامون توجه عمیق به موضوع اجتناب از تقلید در این روابط، افزود: نتیجه تقلید بدون آگاهی، مرگ و نابودی است.

پرفسور خسرو قوامی، نیز با تأکید بر لزوم انتقال تجارب، علوم و فنون بین دانشگاه ها و ملت ها، صنعت و معماری قدیم مردم ایران زمین و تاریخ پر افتخار آن را شاهد و سندی بر ضرورت حفظ همه جانبه فرهنگ و علم و میراث کهن میهن اسلامی امان خواند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه به مسؤولیت نخبگان در حفظ و حراست از اعتقادات، کیان و در یک کلام کرامت انسانی خدادادی اشاره کرد و با انتقاد از بهانه های جنگ طلبانه و وقوع دو جنگ جهانی اول و دوم در قرن اخیر، پاسداشت هویت انسان ها را رسالت اصلی دانشمندان بر شمرده، افزود: تمام تلاش ما، باید مصروف گرامی داشت این داشته های انسانی باشد.

دکتر محبی نیا، با ذکر این مطلب که "هر چند ما در قرن حاضر به آسایش رسیده ایم ولی آرامش نیافته ایم"، ضمن اشاره به مکاتبات انیشتین با آیت الله العظمی بروجردی (قدس سره الشریف) منهج، هدف، رسالت و مسؤولیت دانشگاه فرهنگیان را، با استفاده از آموزه های قرآن و عترت، به تربیت انسان ها، به ویژه امر مقدس تربیت معلم معطوف دانسته و افزود: کلید توسعه هر کشور در دست آموزش و پرورش آن کشور است.

وی، ایجاد بزرگترین کتابخانه تعلیم و تربیت در خاورمیانه را اولین مرحله رسالت دانشگاه از نظر انتشار و تبلیغ دیدگاه های موجود پیرامون "آموزش" و "پرورش" و مقایسه آنها با یکدیگر برشمرد.

پروفسور قوامی، ضمن استقبال از دیدگاه های فرهنگی دکتر محبی نیا، پیشنهاد تعامل و تبادل استاد و دانشجو و شرکت در همایش ها و فراخوان مقالات دانشگاه ریودوژانیرو به ویژه حضور در کنفرانس علمی فروردین ماه 92 دانشگاه برزیل را تقدیم مسؤولان دانشگاه فرهنگیان نمود.

در پایان، دکتر محبی نیا، ضمن تشکر از پرفسور قوامی و هیأت همراه، خواستار تحقیق و بررسی پیرامون روش ها و فنون تربیت معلم در کشور برزیل و پیگیری اجرایی ارتباطات علمی بین دو دانشگاه از طریق پاک سرشت، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان و مؤمنی رییس انجمن دوستی ایران و برزیل شد.

منبع   :سایت  فرهنگیان


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/10/25 و در ساعت : 01:42 - نویسنده : محسن پناهنده
آخرین مطالب نوشته شده
  • تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب
  • پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی، , در 6 رشته کارشناسی ارشد
  • ورود به سامانه دانشجویی
  • افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر
  • Copyright © 2010 by http://tarbiat-moallem.samenblog.com