به وبلاگ ما خوش آمدید - لطفا صفحه را تا پایان مشاهده کنید
تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب

وزیر آموزش و پرورش در سی و ششمین اجلاس مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور:تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان است.
وزیر آموزش و پرورش در سی و ششمین اجلاس مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور:

تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان است.

وزیر آموزش و پرورش، بومی گزینی و تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی را از اولویت های جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکترحاجی بابایی، پیش از ظهر امروز، در سی و ششمین اجلاس شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور، در اردوگاه شهید باهنر تهران، با اعلام اینکه جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان باید با توجه به نیاز شهرستان ها صورت گیرد، گفت: باید تمام توان خود را برای کیفیت بخشی و استاندارد سازی این دانشگاه صرف کنیم. وی، افزود: دانشگاه فرهنگیان امروز در میان استادان سایر دانشگاه ها جایگاه رفیعی دارد.

دکتر حاجی بابایی، با بیان این که تمام معلمان دوره ابتدایی باید در آینده دارای مدرک لیسانس آموزش ابتدایی باشند، تصریح کرد: تحقق این مهم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان میسور خواهد بود.

وزیر آموزش وپرورش، اجرای مهندسی نیروی انسانی در آموزش وپرورش را منوط به بومی گزینی در دانشگاه فرهنگیان و بهره گیری از معلمان بر اساس تخصص آنان دانست و خاطر نشان کرد: تقویت معنویت در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از اموری است که باید مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/12/19 و در ساعت : 23:48 - نویسنده : محسن پناهنده
پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی، , در 6 رشته کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در سی و ششمین اجلاس شورای معاونان و مدیران کل استان ها خبرداد:پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی، پیگیری نهایی پذیرش دانشجو در 6 رشته کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، از پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی این دانشگاه خبرداد و گفت: مقدمات پذیرش دانشجو در 6 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه انجام شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، دکتر محبی نیا، صبح امروز 12 اسفند ماه، در سی و ششمین نشست شورای معاونان و مدیران کل استان ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، با اعلام اینکه ائمه جمعه، نگاهی پر از نشاط و امید به دانشگاه فرهنگیان دارند، گفت: دلیل این نگاه، پیوند این دانشگاه با آینده انقلاب است.

وی، با اشاره به اساسنامه این دانشگاه افزود: مشارکت در تولید علم کشور، ایجاد تحول و نوآوری در نظام تربیت معلمان، تولید و ترویج علم نافع آموزش و پرورش، تربیت مدیران آموزشی و تربیتی توانمند، توانمند سازی تربیتی و دانشی فرهنگیان از طریق آموزش های ضمن خدمت، ایجاد مهارت تدریس چند رشته در فرهنگیان، انجام مطالعات و پژوهش های کاربردی در حوزه آموزش و پرورش، تولید دانش مورد نیاز آموزش وپرورش و ... از اهداف این دانشگاه است.

دکتر محبی نیا، با اعلام اینکه این دانشگاه دارای 2530 کارمند رسمی و 865 کارمند قراردادی است، افزود: این دانشگاه دارای 1050 مدرس است که 700 نفر از آن ها مراحل گزینش عملی و عمومی را گذرانده اند و در حال تبدیل وضعیت به هیأت علمی می باشند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه این مدرسان در فراخوان جذب هیأت علمی شرکت کرده اند، ادامه داد: این دانشگاه، در مقطع کارشناسی در 30 رشته، شامل 16 رشته پیوسته و 14 رشته ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

وی، افزود: مقدمات پذیرش دانشجو در 6 رشته کارشناسی ارشد نیز انجام شده و در حال نهایی شدن است.

دکتر محبی نیا، در پایان با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان، زیر مجموعه آموزش وپرورش است، گفت: پیوستگی، تحکیم و هم افزایی با آموزش و پرورش در این دانشگاه مورد تأکید است.


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/12/19 و در ساعت : 23:46 - نویسنده : محسن پناهنده
ورود به سامانه دانشجویی

چهت ورود به سامانه دانشجویی به پایین صفحه مراجعه فرمایید


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/12/3 و در ساعت : 02:13 - نویسنده : محسن پناهنده
افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر

هفته اول دانشگاه علامه طباطبایی بوشهر شروع شد و در روز دوشنبه  مراسم افتتاحیه برگزار شد که در این مراسم باشکوه آقای زارعی و آقای حق شناس سخنرانی کردند و در این مراسم  دانشجویان سوگند نامه را قرائت کردند و گام مهم معلمی را برداشتند .


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1391/12/3 و در ساعت : 02:08 - نویسنده : محسن پناهنده
آخرین مطالب نوشته شده
  • تأمین نیروی مورد نیاز دوره ابتدایی و بومی گزینی از اولویت های جذب
  • پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی، , در 6 رشته کارشناسی ارشد
  • ورود به سامانه دانشجویی
  • افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر
  • Copyright © 2010 by http://tarbiat-moallem.samenblog.com